heart clip art

Rabu, 14 Disember 2011

last day bersama kawan sekelas

14.12.2011
adalaa tarikh last exam SPM 
and last day jugakk aku jumpee kwn-2 aku 
gasee sedih laa pulakk -.-''
mmg happening sangad mase lepass abes paper 
mcm-2 pngai budak-2 nie buad XD
*HAHA klakaa je bilee teringad kn balik




 ce tengok mukee masing-2
abes sume kene baling ngn tepong 


mcm sakai kwn-2 aku nie -.-''
sorang pose cm bapok , yg sorang pose mcm model pencen , 
yg sorang pose tanpe motif muncong kn mulod *HAHA


sopann jee dax anep .HAHA
mukee cm ta pena buad salaa jee .
ngeng-.-''
tataw pee motif dax awin dok tepi uh 
mybe naa interframe kodd


kesian budakk yg sandar tepi dinding tuh 
owg sume happy-2 snap gmba n main tepong 
die terpaksee dok diyam jee
almaklumlaa OKU
HAHA .
kaki sakit yer bangg ? *HUAHUA
tape-2 jnji aku curik-2 snap mukee kao fiyy



meraikan kemerdekaan selepas tamat skolaa
kenapee capit mendaratt cepad sangad ? *HEE



anep . ewan , hafiy , awin , mirul , n pian
budak ngeng 5KI
tanpe koang , sape laa kami
*HAHA 
ensem ark ? ( tak kan ? hee)



pngai ta senonoh (!)
adee ke patot p spray baju skola tuh
tak ajak aku lak tuh
pasnie masok kn baju tuh kad dlm muzium eyh
sebagai kenangan 
*hee



timee jamuan kelas 
siked jee kod budak kelass aku
cari laa aku if jmpee *HAHA



ehem-2 
*tataw na ckp apee agey daa / hee




budak pompan 5ki 
siked jee kod -.-''




and the last .......
nie laa budak laki kelas aku n cegu kelas aku
even siked jee , 
but yg menjadikan kelas aku huru hare adala DORANG sume
5KI mmg gilegile ar
smpai kn tade cegu snggp handle kelas ktowang
*betape dajal nyee budak-2 5KI*
nasib baik adee cegu jamal yg sggp handle
kelas ktowang
after this msti rinduu kad sume budak 5KI :(
da abes skola nie jgn pulakk lupe kn aku oke (!)
even da ta stay dlm klas samesame
but we'll still rapad macam duluu :))
nie sume kenangan yg ta mungkin
aku dpad lupee an
time nie laa kite sume dpad guaw-2
gelak samesame
study samesame
membute dlm kelas samesame
buad homework samesame
tiru dlm exam samesame
*haha rinduu that moment
smoge kowang sume success in life oke 

all my friend...
norzafirah
noramira
mohd hafiy
muhd amirul
muhd shazwin
muhd shafiq
muhd irwan
muhd sufian
hanif






Tiada ulasan:

Catat Ulasan