heart clip art

Isnin, 2 Januari 2012

bersama die


haloo (!)

da berhabuk da blog aku nie kan :))
sori lame ta update
busy dengan kusus 
( kusus apee ? kusus kawen laa ) * hee joke
pejam celik pejam celik 
da masok 2012 da kn 
da besar rupee nyee aku nie
18 tahun . tapi fizikal mcm budax skola
klau mintak kje msti org kate
NO !
sbb under age *HAHA
apee azm korang tok taon nie ?
azam aku na jadi more tinggi
 bosan laa jdik pendek @ kurang tinggi
asyx kene ejek jee ngn die <3
rase mcm ta caye jee kn aku nie da bole kawen
sapelaa yg bertuah dpad aku nie
HOHO
2012 telah meninggalkan 2011
so sad laa
 sbb 2011 banyak sangad kenangan
yang sememangnyee ta dpad aku lupe kn
kenangan mase skola
kenangan dengan classmate
kenangan dgn die <3
haiishh susa na lupekn sume tuh
antara tarikh keramat nyee adelaa
2.09.2011 n 30.12.2011
.......

mood aku tengah happy nie
na taw sbb ape
sbb buah hati dupdapdupdap aku balik sini
hari tuh
and sempad laa jugakk meet die
OMG ! rindu yg teramat sangad kad die
smpaikn die na nta aku balik pon aku ckp
tak payah nta balik sbb aku naa hang ngn die lamelame
mmg happy gile tenok laa
dpad jmpee die
sempad lak tuh aku skodeng-2 fone die *HEE
dpad jmpee 2 jam jee
pastu die hanta aku balik
:(
but i'm so happy happy happy sangad (!)

............

tiba masa untuk die balik puchong :(
berat aty na bia kn die balik
taa dpad tman kn die balik
sbb time tuh aku adee kelas
after abes kelas
aku g bas stand
n jmpee die kejap
then die bg aku something yg aku
nakk sangad-2 slame nie
na taw die bagi aku ape ?
.
.
.
.
.
.
.

jeng !
jeng !
jeng !
SONY XPERIA X8 wooo
tekujud berok aku time tuh
sampai skang senyum
ta abesabes lagi nie
:) 
tengs bie <3
konon-2 bsdey prsnt laa nieh
*pd al lmbad lgi bsdy aku :p
aku aku akn jage fone yg 
die bg nie elok-2
spcial tuuu >.<
bie ! jage fone pusake owg tuh taww
simpan buad kenangan 
*HAHA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan